Vanliga frågor
Välkommen till vår FAQ! Här hittar du svar på de vanligaste frågorna om att handla på vår sajt, leveranser, priser och vårt sortiment. Hittar du inte det du undrar över? Kontakta oss så hjälper vi dig. Läs gärna också våra Köpvillkor.
Priser & Betalning
Våra priser är i svenska kronor och inklusive moms på 25%. I varukorgen kan man se det totala priset inklusive alla avgifter, moms, frakt och betalning.
Vid ett större antal av samma design kan du alltid höra av dig till vår kundservice.
Vi har betalning med Swish, PayPal och Payson.
All kortinformation hanteras i enlighet med PCI DSS kraven; vi sparar inga kortnummer i våra databaser efter avslutad affär och all känslig kommunikation krypteras.
Välj din produkt och klicka på ”Lägg i varukorg”. Klicka sedan på ”Visa varukorg”. Ange din rabattkod och klicka på ”Använd rabattkod”. Nu ser du summan av din rabatt i grönt bredvid rabatt (erbjudandekod).
Du kan inte använda en rabattkod efter du har genomfört ett köp, men du kan använda rabattkoden nästa gång du handlar. Tänk på att de flesta rabattkoder oftast är giltiga under en viss tid.
Beställning
Om din beställning skulle vara felaktig, var vänlig kontakta oss snarast. Du kan ändra beställningen upp till 30 minuter efter lagd order eftersom produkterna tillverkas individuellt. Kostnaden för ändring av beställningen är 20 kr inkl. moms (25%).
Leverans
Leveranstiden är mellan 5-10 arbetsdagar. 97 % av våra beställningar skickas inom 5 arbetsdagar. Mer än hälften av våra beställningar skickas inom tre arbetsdagar eller mindre.
Du ser fraktkostnaden i ”Varukorgen”.
Så snart din leverans har skickats iväg får du ett e-postmeddelande av oss som bekräftelse.
Nej, tyvärr inte kan du inte spåra din beställning.
Returer & Reklamationer
Börja med att utgå från orderbekräftelsen eller fakturan kontrollera om det är vi som har gjort något fel. Om du upptäcker att vi har gjort ett fel ersätter vi naturligtvis den felaktigt produkten. Var vänlig och kontakta oss vår kundservice. Glöm inte att ange ditt beställningsnummer.
Paket som skickats utan porto tar vi INTE emot! Var vänlig och reklamera fel inom 14 dagar efter leveransen. Senare reklamationer kan vi tyvärr inte ta emot.
Som konsument har du alltid 14 dagars ångerrätt vid postorderköp enligt distansavtalslagen. I ditt meddelande till oss måste det klart framgå att du ångrar dig. Ångerfristen börjar löpa den dag du tog emot varan.
Innan du skickar någon retur var vänlig och kontakta oss vår kundservice. Glöm inte att ange ditt beställningsnummer.
Returer sker på din egen bekostnad utom om varan är defekt eller om vi har packat fel. Returer ska skickas som brev eller paket, inte mot postförskott. Vi betalar frakten för att sända så kallade ersättningsvaror.
Paket som skickats utan porto tar vi INTE emot!
Läs mer om Ångerrätt i våra Köpvillkor
Mitt Konto
I samband med köp på webbplatsen skapas ett konto. Genom att skapa ett konto accepterar du vår köpvillkor. Du kan logga in på ditt konto genom att klicka på länken ”Mitt konto” i toppen på sidan.
Om du glömt ditt lösenord klicka på länken ”Mitt konto” i toppen på sidan och sedan på länken ”glömt lösenord’. Ange din e-post och en länk med att återställa ditt lösenord kommer att skickas till dig.